Αναγνώστες

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Review: Beauty Formulas - Cool Moist Cucumber clay mask


Κορίτσια μου γεια σας.
Σε προηγούμενο ποστ , σας είχα μιλήσει για κάποιες αγορές που είχα κάνει , που περιείχαν μεταξύ άλλων την Cool Moist  Cucumber clay mask της εταιρείας Beauty Formulas , μια μάσκα προσώπου χωρίς Paraben και αλλεργιογόνα.

Τι λέει ότι κάνει :
«Η ενυδατική μάσκα προσώπου με άργιλο, Beauty Formulas Cool Moist Cucumber Clay Mask, συνδυάζει προσεκτικά ισορροπημένα συστατικά που προσφέρουν βαθύ καθαρισμό και τόνωση της επιδερμίδας , αφαιρώντας τα σμήγματα και την πλεονάζουσα λιπαρότητα. Είναι εμπλουτισμένη με Βιταμίνη Ε , μια φυσική πηγή αντιοξειδωτικής δράσης που προστατεύει από την περιβαλλοντική φθορά και Πανθενόλη που προσφέρει βαθιά ενυδάτωση, τόνωση και ελαστικότητα του επιδερμικού ιστού.»

Τι έκανε σ’ εμένα :
Ο βασικός κανόνας για να εφαρμόσεις μια μάσκα στο πρόσωπό σου , είναι να το έχεις καθαρίσει πολύ καλά. Εγώ σχεδόν πάντα εφαρμόζω μάσκα  και πίλινγκ μετά το μπάνιο .  Άπλωσα λοιπόν τη μάσκα στο πρόσωπό μου και την άφησα κάτι παραπάνω από 3 λεπτά.  Αυτό που μου άρεσε από την αρχή ήταν η υφή της μάσκας που ήταν σχετικά κρεμώδης . Έμοιαζε περισσότερο με κρέμα , παρά με μάσκα. Κάποιες άλλες μάσκες που είχα χρησιμοποιήσει στο παρελθόν , είχαν μια κάπως τραχιά υφή και αυτό ήταν κάτι που κατά κάποιο τρόπο με ανατρίχιαζε. 

Μόλις την έβαλα στο πρόσωπό μου , ένιωσα μια απίστευτη αίσθηση δροσιάς , κάτι που οφείλεται προφανώς στο βασικό συστατικό της που είναι το αγγούρι. ( Και να φανταστείτε πως στην αρχή μου είχε φανεί κάπως όταν σκεφτόμουν πως το πρόσωπο μου θα μύριζε … αγγούρι). Επίσης , καθώς περνούσε η ώρα , την ένιωθα να γίνεται ένα με το πρόσωπο μου δεν ένιωθα να δημιουργείται αυτό το (πώς να το περιγράψω τώρα;) τραχύ  και σκληρό στρώμα μάσκας , αυτό που κοινώς λέμε : «Θα σπάσει η μάσκα»! ( Μιλήστε άφοβα , δε σπάει!). Και αυτό για τα δικά μου δεδομένα , της δίνει πολλά συν.
Όταν την αφαίρεσα , ένιωσα το πρόσωπό μου φρέσκο και ενυδατωμένο ακριβώς όπως τα ήθελα.  Γενικά , είναι μια μάσκα που με καλύπτει , η μόνη μου ένσταση είναι στην τιμή. Όπως σας είπα την αγόρασα 6 ευρώ , όμως ψάχνοντας αργότερα τόσο στο διαδίκτυο όσο και στα διάφορα καταστήματα καλλυντικών , είδα πως η τιμή λιανικής της είναι στα 4 ευρώ.  Οπότε σε περίπτωση που την αγοράσετε έχετε αυτό στο μυαλό σας!

Αυτά  από εμένα κι ελπίζω να μη σας κούρασα. Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο προϊόν της εταιρείας; Θα περιμένω τις εντυπώσεις σας!
Να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα!!
Σας φιλώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου