Αναγνώστες

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Exclusive Beauty 1η έκθεση ομορφιάς.Ήμουν κι εγώ εκεί!

Γεια σας κορίτσια!!

Πώς είστε;; Απολαμβάνετε την Κυριακή σας;  Εγώ τη λατρεύω αυτή τη μέρα! Είναι η μέρα της  σχεδόν απόλυτης ξεκούρασης ! Η μέρα που δεν έχω να κάνω σχεδόν τίποτα και που αφιερώνω αποκλειστικά σ' εμένα  και σε πράγματα που αγαπώ!!


Στο θέμα μας τώρα!!! Που δεν είναι άλλο από την έκθεση http://www.exclusivebeauty.gr/ .

Την επισκέφθηκα χθες μαζί με μια πολυαγαπημένη μου φίλη!  Ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκα σε μια τέτοια έκθεση  και μου άρεσε πολύ! Κάναμε τη βόλτα μας στα περίπτερα , λάβαμε μέρος στους διαγωνισμούς και ψωνίσαμε κάποια πραγματάκια.
Άνοιξη και καλοκαίρι για μένα σημαίνει έντονα και ζωηρά χρώματα , οπότε μετά από πολύ σκέψη γιατί πραγματικά δεν ήξερα ποιο να διαλέξω κατέληξα σε αυτά εδώ! Βοήθησε βέβαια και η φιλενάδα μου αφού μου πήρε δωράκι το ένα!! Οι τιμές τους; Από αριστερά προς τα δεξιά , 2 και 1,20 ευρώ αντίστοιχα!!! 

Το άλλο προϊόν είναι μια μάσκα προσώπου της Beauty Formulas. Επειδή έχω διαβάσει κατά καιρούς γι' αυτή την εταιρεία , είπα να μη χάσω την ευκαιρία και να τη δοκιμάσω. Πρόκειται για μια μάσκα προσώπου με κόστος 6 ευρώ και   άρωμα αγγούρι (κάπως μου κάνει αυτό αλλά anyway) , κατάλληλη για επιδερμίδα με λιπαρότητα , δηλαδή όπως είναι η δική μου. Θα τη δοκιμάσω και θα σας πω την άποψη μου , αλλά για να πω την αλήθεια σ' ένα πρόχειρο τεστ που έκανε ο πωλητής στο χέρι μου  (έβαλε λίγη ποσότητα καθώς μας μιλούσε για τα προϊόντα ) όταν πέρασε η απαιτούμενη ώρα εφαρμογής της που είναι κάτι παραπάνω από τρία λεπτά , ένιωσα το χέρι μου ιδιαιτέρως  καθαρό και τονωμένο.  Όπως είπα και πιο πάνω θα τη δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία για να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.


Αυτά από εμένα! Σας αφήνω αφού σας ευχηθώ να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα! Μην ξεχνάτε να χαμογελάτε!!

Σας φιλώ! 

2 σχόλια:

  1. Δοκίμασα και το peeling και τη μάσκα με το αγγουράκι και μπορώ να πω πώς μ'άρεσε πάρα πολύ η φρεσκάδα και η απαλότητα στο πρόσωπό μου έπειτα...
    Όσο για τα βερνίκια, θα τα δοκιμάσω λίαν συντόμως!!!! ;) :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμοιβαία τα αισθήματα!!! Απίστευτη αίσθηση δροσιάς , φρεσκάδας και απαλότητας!!!
      Εγώ δοκίμασα το μπλε! Τα σπάει σε λέω!!! ;-)

      Διαγραφή